Rehabilitacja dorosłych

Rehabilitacja dorosłych – umów wizytę

Fizjoterapeuci u Ciebie w domu prowadzą kompleksową rehabilitację dorosłych. W ramach rehabilitacji dorosłych oferujemy rehabilitację pourazową, ortopedyczną, neurologiczną, jak również zabiegi mające na celu poprawę postawy ciała, zmniejszenie odczuwanego bólu oraz pomoc w usprawnieniu wykonywania codziennych czynności.

Zespół mobilnych fizjoterapeutów w Warszawie i okolicach pomoże Ci odzyskać sprawność fizyczną w przypadku wrodzonych i nabytych schorzeń narządu ruchu oraz wad postawy. Pomożemy także osobom zestresowanym, zmęczonym, aby mogły się cieszyć się pełnią życia.

Najczęstsze schorzenia:

• Zespoły przeciążeniowe i bólowe kręgosłupa (m.in. rwa kulszowa, rwa barkowa, dyskopatie, stany zapalne, bóle i zawroty głowy)
  • Zespoły przeciążeniowe i bólowe kończyn dolnych (m.in. zmiany zwyrodnieniowe stawów biodrowych, kolanowych, konflikt rzepkowo-udowy, niestabilność stawu skokowo-goleniowego, uszkodzenia ścięgna Achillesa)
  • Rehabilitacja pooperacyjna (m.in. stan po operacji kręgosłupa, po wszczepieniu endoprotezy stawu kolanowego oraz biodrowego, po artroskopii, po rekonstrukcji więzadeł)
  • Rehabilitacja po uszkodzeniach nerwów obwodowych (m.in. zespół cieśni nadgarstka, zespół rowka nerwu łokciowego) oraz po porażeniu nerwu twarzowego
  • Entezopatie (choroby przyczepów ścięgnistych mięśni m.in. łokieć tenisisty, łokieć golfisty, zapalenie ścięgien, ostrogi piętowe)
  • Stany pourazowe narządu ruchu (stany po skręceniach, zwichnięciach, uszkodzeniach ścięgien)
  • Uszkodzenia tkanek miękkich (mięśni, więzadeł, ścięgien)
  • Stany związane z napięciem mięśniowym związanych z wytężoną pracą umysłową, fizyczną, stresem
  • Rehabilitacja w Stwardnieniu Rozsianym
  • Rehabilitacja po udarze mózgu

Bezpłatny dojazd fizjoterapeuty w Warszawie