Masaż klasyczny leczniczy

Masaż klasyczny / leczniczy

Masaż klasyczny czy inaczej zwany masaż leczniczy w domu pacjenta w zależności od wykorzystywanej techniki przez fizjoterapeutę może spełniać różne role: leczyć, relaksować lub wspomagać odchudzanie. Wykonywany jest całościowo lub fragmentarycznie – np. tylko masaż kręgosłupa.

Celem tego rodzaju masażu klasycznego jest m.in. pobudzenie krążenia w całym ciele. Dzięki czemu zmniejsza się ciśnienie krwi, ciało staje się odprężone i zrelaksowane. Regularne korzystanie z masażów ma korzystny wpływ z jednej strony na kondycję fizyczną, z drugiej na kondycję psychiczną. To zabieg dla osób żyjących w pośpiechu, ciągłym stresie i napięciu, którzy nie mają czasu na odprężenie się i dojazd do placówki medycznej.

Masaż wykonywany przez Mobilnych Fizjoterapeutów

• redukuje stres i napięcia,
  • wspomaga walkę z bezsennością,
  • wspomaga walkę z nawracającymi bólami głowy,
  • odmłodzona skórę
  • rozluźnia i wzmacnia mięśnie
  • niweluje ból mięśni, kręgosłupa i stawów

Kiedy skorzystać z masażu klasycznego?

Gdy w naszym ciele występują:

• porażenia
  • osłabienie mięśni
  • przykurcze, napięcia i bóle mięśniowe
  • zmiany przeciążeniowe
  • obolałe stawy
  • bóle kręgosłupa
  • ograniczona ruchomość w stawach
  • niewydolność krążenia obwodowego
  • uszkodzenie rdzenia kręgowego i nerwów obwodowych
  • przewlekłe zapalenia nerwów i splotów nerwowych
  • wady postawy
  • choroby narządu ruchu po wysiłkowe zmęczenia mięśni

Aby masaż odniósł oczekiwany skutek powinien być wykonany w serii 10 zabiegów.

Podczas pierwszej wizyty w domu pacjenta terapeuta zawsze przeprowadza wywiad by wykluczyć istniejące przeciwwskazania.

Bezpłatny dojazd fizjoterapeuty

Masaż klasyczny i masaż leczniczy z bezpłatnym dojazdem fizjoterapeuty do domu pacjenta wykonywany jest Warszawie, Konstancinie Jeziornej, Piasecznie, Pruszkowie, Legionowie, Wołominie, Grodzisku Mazowieckim i okolicach. Zadzwoń i umów wizytę!

Masaż klasyczny z fizjoterapeutą w Warszawa Śródmieście, Masaż Warszawa Mokotów, Masaż Warszawa Wola, Masaż Warszawa Bemowo, Masaż Warszawa Bielany, Masaż Warszawa Żoliborz, Masaż Warszawa Praga, Masaż Warszawa Wawer, Masaż Warszawa Wilanów, Masaż Warszawa Masaż Targówek, Masaż Warszawa Białołęka